پرش به محتوا

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک چیست؟

کسب درآمد از short link

از بین راه‌هایی که برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع کسب درآمد که تقریبا همه افراد می‌توانند همین امروز آنرا شروع کنند، کسب درآمد از کوتاه کردن لینک است.

اما اینکار چگونه انجام می‌شود؟ با کوتاه کردن لینک چقدر می‌توان درآمد داشت؟ چه سایت‌هایی برای کسب درآمد از کوتاه کردن لینک وجود دارد که پرداختی دارند و می‌توان به آنها اطمینان کرد؟ بهترین کوتاه‌کننده لینک کدام است؟

شکل کلی کسب درآمد از این روش به این صورت است که شما با ثبت‌نام در یک سایت، لینک‌های خودتان را کوتاه می‌کنید و سپس این لینک‌ها را در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر مکان‌های پرپتانسیل به اشتراک می‌گذارید. به ازای هر ۱۰۰۰ کلیک انجام گرفته روی این لینک‌های کوتاه شده، مقداری درآمد به حساب شما اضافه می‌شود.

کلیک کنید:

کانال تلگرام ارز دیجیتال

اما چرا برخی از سایت‌ها به ازای کلیک روی لینک‌های کوتاه شده، مبلغی را به شخص پرداخت می‌کنند؟ زیرا پس از کلیک روی این لینک‌ها، فرد با صفحه‌ای تبلیغاتی مواجه می‌شود و سپس به مقصد اصلی هدایت می‌گردد.

بنابراین سیستم‌های کوتاه‌کننده لینک در واقع سیستم‌های تبلیغاتی هستند که از این روش برای نمایش تبلیغات به کاربران استفاده می‌کنند.

در ادامه این مطلب از درآمدسازان، مزایا و معایب این روش کسب درآمد از اینترنت را بررسی می‌کنیم.

مهمترین مزیت‌های کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

  • امکان شروع فوری کسب درآمد: همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستید، می‌توانید در یکی از سایت‌ها عضو شوید و کسب درآمد را با کوتاه کردن اولین لینک و اشتراک‌گذاری آن آغاز کنید.
  • بدون نیاز به پیش‌شرط و شرایط خاص: هیچ پیش‌شرط، شرایط خاصی مانند دارا بودن سایت و… وجود ندارد. گرچه داشتن دانش و تخصص در وبمستری و شبکه‌های اجتماعی در کسب درآمد بیشتر، بسیار کمک خواهد کرد.
  • قابلیت گسترش کار و افزایش درآمد در طول زمان: در صورتی که لینک‌های کوتاه‌شده شما همیشه به دردبخور و تازه محسوب شوند، همیشه روی آنها کلیک خواهد شد. به این ترتیب لینک‌هایی که کوتاه می‌کنید برای مدت طولانی برای شما درآمد خواهد داشت.

مهمترین معایب کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

  • وابسته بودن به سیستم اصلی (سایت ارائه‌دهنده سرویس): در صورتی که سایت ارائه‌دهنده سرویس کوتاه‌کنند ه لینک به هر دلیلی بسته شود یا از دسترس خارج گردد، تمام زحمات شما بی‌نتیجه خواهد بود.
  • نیاز به تعداد بالای کلیک برای درآمد چشم‌گیر: بدست آوردن بازدیدکننده و کلیک در ابتدای کار مشکل خواهد بود ولی با افزایش مهارت و تجربه، می‌توان به درآمدهای بالاتر رسید.
  • از دست رفتن اعتبار: سایت‌ها و پایگاه‌های آنلاینی که لینک‌های کوتاه‌شده را به اشتراک می‌گذارند، ممکن است رضایت و اعتماد کاربران خود را از دست بدهند. زیرا شخص با کلیک روی لینک کوتاه‌شده با تبلیغات مواجه خواهد شد و پس از آن می‌تواند به مقصد اصلی هدایت شود.

با این توضیحات، در صورتی که به کسب درآمد از کوتاه کردن لینک علاقه مندید، راهنمای این روش را اینجا بخوانید

قسمت های

سایت های درآمدزایی

5 دیدگاه دربارهٔ «کسب درآمد از کوتاه کردن لینک چیست؟»

  1. سلام و وقت بخیر

    آقای جهان دیده در بخش معایب کوتاه کننده نوشته اید که هز ۱۰۰۰ بازدید ۴۰۰۰ تومان می باشد که الان ۱۴۰۰۰ هزار تومان می باشید و به نظر من الان دیگه یکی از مزایاشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.