پرش به محتوا

۳۸ روش واقعی کسب درآمد از اینترنت (شامل روش‌هایی با پتانسیل درآمد بالا)

make money online daramadsazan

چه کسی هست که دوست نداشته باشد پول بیشتری بدست آورد؟ چه از طریق شغل پاره‌وقت و چه انجام پروژه‌ها بصورت فریلنسری، اضافه شدن پول به حساب بانکی شما همیشه دلپذیر است. اما متاسفانه همه افراد نمی‌توانند شغل دومی داشته باشند یا روی شغل اول‌شان اضافه‌کاری دریافت کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید یا اینکه دوست دارید در منزل‌تان درآمد کسب کنید، تسلیم نشوید. به جای اینکار، از جایی که بیشترین زمان خود را آنجا تلف می‌کنید بهره بگیرید: اینترنت.

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ)
برخی روش‌های کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید. در ادامه این مطلب از سایت درآمدسازان بطور مفصل به ۴۰ روش کسب درآمد اینترنتی می‌پردازیم.

۱ – کسب درآمد با ساخت و انتشار ویدئو

با افزایش پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت ایرانیان، نسبت به گذشته، ویدئوهای بیشتر و بیشتری توسط افراد بازدید می‌شود. بسیاری از کاربران اینترنت روزانه وقت خود را صرف تماشای ویدئوهای آنلاین می‌کنند. افزایش تمایل به بازدید ویدئوها، یک فرصت مناسب برای افرادی است که می‌توانند ویدئوهای مختلف آموزشی تولید کنند و آنرا به فروش برسانند.

کلیک کنید:

کانال تلگرام ارز دیجیتال

نیازی نیست کیفیت ویدئوی شما در حد فیلم‌های سینمایی باشد. در حدی که بتوانید دانسته‌های خودتان درباره یک موضوع خاص را به ویدئو تبدیل کنید و کیفیت آن قابل قبول باشد کافیست. می‌توانید آنرا بصورت یک محصول دانلودی بفروشید و خریداران ویدئو را پس از خرید دانلود کنند. با این روش فروش، حتی نیازی به کپی کردن ویدئو روی DVD یا حافظه فلش نیست و خریدار نهایی نیز رضایت کامل خواهد داشت زیرا محصول خیلی سریع بدستش رسیده است.

برای تهیه ویدئوهای آموزشی، می‌توانید از نرم‌افزار camtasia studio استفاده کنید، این نرم‌افزار برای ضبط فیلم از محیط دسکتاپ کامپیوتر شماست. شما برای ضبط به یک میکروفون نیز نیاز دارید، هدست‌های برند logitech می‌توانند صدای شما را کیفیت خوبی ضبط کنند.

بسته به اینکه آموزش شما در مورد چیست، آموزش در دسکتاپ کامپیوتر می‌تواند درون نرم‌افزار پاورپوینت یا هر نرم‌افزار دیگری انجام شود. اگر آموزش شما فقط در محیطی خارج از محیط دسکتاپ قابل تهیه است (مثلا قصد دارید از نحوه ساخت یک صنایع دستی زیبا را فیلم بگیرید) حتی استفاده از دوربین یک موبایل خوب، کفایت می‌کند. اما دقت کنید که دوربین باید ثابت باشد، برای اینکار از استندهای موبایل استفاده کنید.

در این روش کسب درآمد، شما باید توانایی ارائه اطلاعات کاربردی و مفید که مشکلی از کاربر را حل کند را داشته باشید. اطلاعات عمومی، اطلاعات کپی‌شده از سایرین و آموزشی که هیچ طرفداری ندارد، برای شما نیز فروشی در پی نخواهد داشت.

برای فروش ویدئوهایتان، می‌توانید از فروشگاه‌سازهایی مانند ووکامرس استفاده کنید که رایگان است.

اما اگر ویدئوهایی ساختید که قابل فروش نیست یا ارزش فروش ندارد چطور؟ باز هم می‌توان از آنها درآمد کسب کرد! کافیست در سایت جعبه ( jabeh.com ) ثبت نام کنید و ویدئوهایتان را آپلود نمایید. به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از ویدئوی شما، ۵۰۰۰ تومان درآمد بدست می‌آورید.

۲ – خرید و فروش وسایل دست دوم

چند سایت‌ وجود دارد که وسایل دست‌دوم و نو در آن توسط کابران برای فروش گذاشته می‌شود که مشهورترین آنها این ۳ سایت است: 

esam.ir

sheypoor.com

divar.ir

به دلیل وجود یک بازار بسیار گسترده برای این نوع وسایل (هم خریدار و هم فروشنده) گاهی اوقات می‌توان اجناسی را در این سایت‌ها پیدا کرد که پایین‌تر از قیمت واقعی ثبت شده است یا اینکه شخص فروشنده به دلیل عجله داشتن در فروش، حاضر می‌شود تخفیف خوبی برای این کالا در نظر بگیرید. شما می‌توانید چنین کالاهایی را شناسایی کنید (باید از آن کالا شناخت کافی داشته باشید) و سپس آنرا در همین سایت یا در بازار بیرون به شخص دیگری بفروشید.

شاید راه بهتر این باشد که کالاهای دست‌دوم را در بازار بیرون بخرید و سپس در این سایت‌ها آگهی فروش آنرا قرار دهید. البته چند نکته باید در نظر بگیرید:

 – سایت esam.ir درصدی از شما بابت هر فروش دریافت می‌کند، این درصد بابت حق واسطه‌گری آنهاست چون آنها تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تایید نکرده، مبلغ پرداختی خریدار را به حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

 – در معامله کالاهای دست دومی که احتمال خرابی یا تقلبی بودن آنها بسیار بیشتر است (مانند گجت‌ها، عتیقه‌جات) باید دقت کافی داشته باشید.

 – در صورتی که توانایی تعمیر این وسایل را دارید، می‌توانید پس از خریداری آنها، با قیمت بالاتری آنها را بفروشید. مثلا میز یا صندلی را رنگ کنید یا صفحه شکسته موبایل را تعویض کنید و مجددا برای فروش قرار دهید.

۳ – وبلاگ‌نویسی

نوشتن بلاگ، به آن صورت که در ذهن اکثر شما نقش بسته، نوشتن شعرهای عاشقانه و داستان نیست. منظور وبلاگیست که بصورت حرفه‌ای به موضوع خاصی می‌پردازد و سعی دارد با محتوای خود، ارزشی خاص به مخاطب خود ارائه دهد.

این وبلاگ می‌تواند درباره هرچیزی باشد که فکرش را می‌کنید.

شاید شما یک خانم آرایشگر هستید، می‌توانید دانسته‌های خودتان درباره مو، اصلاح صورت، لوازم آرایشی و هرچیزی که فکر می‌کنید برای خانم‌ها سوال است را در بلاگ‌تان ارسال کنید. محتوایی که برای وبلاگ‌تان تولید می‌کنید می‌بایست مفید بوده و حداقل کمک کند یکی از مشکلات و دغدغه‌های خواننده رفع شود.

وبلاگ خوب، دارای یک برنامه برای انتشار محتواست. مهم نیست این برنامه روزانه باشد یا ماهانه، مهم این است تداوم داشته باشد و محتوای عالی برای مخاطب هدف در آن منتشر شود.

پس از اینکه وبلاگ خوانندگان ثابتی پیدا کرد و ترافیک آن افزایش یافت، از طریق ارائه مشاوره اختصاصی، فروش محصول خودتان یا معرفی محصول دیگران از آن درآمد کسب کنید.

۴ – کسب درآمد از پاپ‌آپ

این روش برای بسیاری از بازدیدکنندگان خوشایند نیست اما روشی است که حتی مشاهده می‌شود در برخی سایت‌های مشهور از آن استفاده می‌کنند. نحوه کسب درآمد به این صورت است که شما با راه‌اندازی سایت یا وبلاگ حاوی مطالب جذاب، بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو یا شبکه‌های اجتماعی به سایت می‌کشانید، با هرکلیک بازدیدکننده در صفحه سایت، یک صفحه پاپ آپ حاوی تبلیغات باز می‌شود و به ازای هر پاپ‌آپ مبلغی پول به حساب شما اضافه می‌گردد.

توجه: این روش‌ یکی از روش‌های به اصطلاح زرد کسب درآمد از اینترنت است و فقط به منظور آگاهی شما در اینجا ذکر شد، وگرنه توصیه‌ای به استفاده از آن نیست.

۵ – کسب درآمد از جذب تبلیغات بنری

در مقایسه با تبلیغات پاپ‌‌آپ، جذب تبلیغات بنری آزاردهندگی کمتری دارد ولی این نوع تبلیغات نیز در ماه‌ها و سال‌های اخیر به شدت جذابیت خود را از دست داده است و فقط برای سایت‌های بزرگی که ترافیک زیاد دارند درآمد ایجاد می‌کند. 

توجه: این روش‌ یکی از روش‌هایی است که برای کسب درآمد از آن نیاز به انرژی بسیار دارد. بهتر است انرژی که برای اینکار صرف می‌شود را برای کارهای دیگر اختصاص دهید و درآمد بیشتری کسب کنید. این روش کسب درآمد فقط به منظور آگاهی شما در درآمدسازان ذکر شد، وگرنه توصیه‌ای به استفاده از آن نیست.

۶ – کسب‌ درآمد از بیت‌کوین

رشد حیرت‌انگیز بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ و با بالا رسیدن قیمت آن به ۲۰۰۰ دلار، بسیاری را به سمت این پول دیجیتال کشانده و افراد زیادی که حتی نام بیت‌کوین را نشنیده بودند حالا با افزایش قیمت آن، به این نوع ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند. البته کارکرد جذابی هم دارد، یک حساب بیت‌کوین مانند یک گاو صندوق شیشه‌ای است که همه می‌توانند موجودی آنرا ببینند ولی فقط صاحب آن کلید بازکردن گاو صندوق را دارد.

انتقال سریع و با کارمزد پایین به حساب‌های دیگر، نداشتن مرکزیت و صاحب، عدم وجود مشکلاتی مانند تحریم، عدم امکان بلوکه کردن آن توسط دولت‌ها و بسیاری مزایای دیگر (که شاید برخی از آنها ترسناک به نظر برسد) باعث رشد شگفت‌انگیز این ارز دیجیتال از سال ۲۰۰۹ تاکنون شده است. درباره بیتکوین مطالب زیادی می‌توان نوشت، می‌توانید در این رابطه در این صفحات بیشتر بخوانید:

روش افتتاح حساب و کار با کیف پول بیت کوین

بیت‌کوین چیست / همه‌چیز درباره بیت کوین

چرا باید از بیت‌کوین استفاده کنیم؟

خرید و فروش بیت کوین با ریال با امنیت بالا 

آموزش کسب بیت کوین بیشتر از سایت Freebitcoin

اما کسب درآمد از بیت‌کوین، بیشتر به سایت‌های خارجی باز می‌گردد. اولین راهکار کسب بیت‌کوین که اکثر افراد به آن برخورد می‌کنند، سایت‌هایی هستند که به ازای هربار درخواست شما، مبلغ بسیار کمی بیت‌کوین به حساب کاربری‌تان اضافه می‌کنند که بعدا قابل برداشت به کیف پول بیت‌کوین است. اما درآمد از این روش با وجودی که سایت‌ها پرداختنی دارند، حتی اگر روزانه ۱۲ بار (هر یک ساعت یکبار) به این درخواست دهید حتی به نیم‌دلار نیز نمی‌رسد.

اما درآمد بالاتر از بیت‌کوین با خرید و فروش آن میسر است، چند سایت‌ وجود دارد که اینکار را بصورت حرفه‌ای برای کاربران فراهم کرده است. با وجود ریسک بسیار بالا، درباره معامله‌گری بیت‌کوین ، اینکار می‌تواند سود بالایی را برای کسانی که در تحلیل بازارهای مالی مهارت دارند ایجاد کند.

۷ – همکاری در فروش

روش موردعلاقه من، کسب درآمد از معرفی و فروش محصولات دیگران (affiliate marketing) است. این روش نه تنها نیاز به هیچ سرمایه‌ی اولیه‌ای ندارد، بلکه پتانسیل درآمدزایی بسیار زیاد (بیش از ۱۰ میلیون تومان در ماه) را داراست. مزایای کسب درآمد از همکاری در فروش به شرح زیر است:

 – پشتیبانی مشتری برعهده شما نیست.
 – تقریبا هیچ سرمایه‌ای نیاز نیست، گرچه اگر برای ابزار کارتان (مانند راه‌اندازی سایت، پنل ایمیل و…) هزینه کنید سریعتر به نتایج بهتر می‌رسید
 – نیازی نیست حتی قبل از خرید با مشتریان صحبت کرده باشید. بسیاری از صفحات فروش محصول آنقدر ترغیب کننده هستند که فقط کافیست افراد علاقه‌مند را به سایت ارسال کنید.
 – پتانسیل درآمد نامحدود وجود دارد: هرچقدر بیشتر بفروشید، درآمد و پورسانت بیشتری دریافت می‌کنید.

بازاریابان حرفه‌ای در این روش عاشق محصولاتی هستند که مفید و کاربردی است، پورسانت خوبی دارد و شرکت ارائه‌دهنده آن معتبر و پایدار است. درباره نحوه کسب درآمد از همکاری در فروش، یک مطلب کامل تهیه شده که از اینجا می‌توانید بخوانید.

۸ – نصب اسکریپت و CMS ها

بسیاری از کسانی که در فکر راه‌اندازی سایت هستند، از نکات فنی و ریزه‌کاری‌های نصب اسکریپت‌ها و CMS ‌هایی مانند وردپرس، جوملا، انجمن‌سازها و فروشگاه‌سازهایی مانند پرستاشاپ و اوپن‌کارت بی‌اطلاع‌اند. چون نصب این اسکریپت‌ها گاهی اوقات دردسر زیادی برای آنها دارند، به خوبی حاضر خواهند شد مبلغی به شما بپردازند تا صفر تا صد نصب اسکریپت را شما انجام دهید.

می‌توانید حتی یک پکیج تعریف کنید که شامل هاست، دامنه و نصب اسکریپت دلخواه مشتری باشد. بسیاری از مشتریانی که به وقت خود اهمیت می‌دهند از پکیج‌هایی که جامع هستند استقبال خواهند کرد. قیمت این پکیج‌ها بسته به نوع هاست و خدماتی که ارائه می‌شود می‌تواند متغیر باشد اما قیمت حداقلی ۲۰ هزارتومان برای هر نصب، منصفانه به نظر می‌رسد.

آموزش نصب کلیه اسکریپت‌ها در اینترنت به وفور موجود است، اگر نحوه نصب آنها را نمی‌دانید خودتان دست به کار شوید، با چندبار نصب و سعی و خطا می‌توانید هر اسکریپتی را روی هاست نصب کنید. CMS های پرطرفدار در حال حاضر وردپرس و جوملا هستند و می‌توانید از این دو مورد شروع کنید.

۹ – کارمند خانگی (کار در منزل)

برخی از شرکت‌ها برای اینکه هزینه‌هایشان را کمتر کنند، کارهایی مانند انتشار محتوا، پشتیبانی مشتریان، پاسخگویی به ایمیل، تماس با افراد، پاسخگویی آنلاین با چت را به افرادی خارج از شرکت واگذار می‌کنند. این نحوه کار در دنیا به remote jobs مشهور است. شخص در این شیوه از راه دور و از طریق اینترنت کارهای خود را انجام و تحویل شرکت می‌دهد و شرکت نیز مطابق توافق خود، حقوق را به حساب کارمند واریز می‌کند.

طیف خدماتی که شرکت از کارمند می‌طلبد می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در این رابطه عبارت “استخدام کارمند غیر حضوری” را در اینترنت جستجو کنید و با یافتن شغلی که توانایی آنرا دارید رزومه خود را برای شرکت بفرستید.

۱۰ – کوتاه‌کردن لینک

سایت‌هایی وجود دارند که شما با ثبت‌نام در آنها، می‌توانید لینک‌های خودتان را کوتاه کنید و به ازای هر کلیکی که سایر افراد روی آن لینک انجام می‌دهد، مبلغ را در حساب کاربری‌تان دریافت نمایید. این مبلغ پس از رسیدن به حداقل برداشت، به حساب بانکی شما واریز می‌شود سایت‌ ایرانی که در این زمینه فعال است: opizo.com و سایت خارجی shorte.st

]اما چرا این سایت‌ها پس از کلیک کاربران روی لینک‌های کوتاه شدن پول می‌دهند؟ این سایت‌ها دارای تبلیغ‌دهندگانی هستند که حاضرند به ازای نمایش یا کلیک روی تبلیغات‌شان به سایت پول پرداخت کنند. به همین دلیل پس از کلیک کردن روی لینک کوتاه شده، کاربر ابتدا تبلیغاتی را مشاهده می‌کند و سپس به لینک هدف (لینک قبل از کوتاه شدن) وارد می‌شود.

۱۱ – کسب درآمد از خرید و فروش سهام

در این نوع کسب درآمد، ریسک ضرر نهفته است و شاید نتوان آنرا در دسته‌بندی روش‌های کسب‌درآمد گذاشت، زیرا خرید و فروش سهام نوعی سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری نیز هیچ وقت دارای تضمین بازگشت نبوده، بنابراین با این روش با احتیاط به پیش بروید.

 شروع خرید و فروش سهام، شرایط چندان دشواری ندارد. شما به یک کارگزار مراجعه می‌کنید و با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی، ثبت‌نام خودتان را انجام می‌دهید. به اینکار دریافت کد بورسی گفته می‌شود. (ثبت‌نام بصورت غیرحضوری نیز مقدور است. برای دریافت کد بورسی بصورت غیرحضوری اینجا کلیک کنید) پس از چند روز مشخصات ورود به سایت معاملات آنلاین به موبایل و ایمیل شما ارسال می‌گردد و می‌توانید پس از ورود به سایت در همان لحظه (اگر بازار باز باشد) سفارش خرید و فروش سهام را ارسال کنید.

خرید و فروش سهام دارای نکات و قوانین بسیار زیادی است، در این رابطه توصیه می‌کنیم سایت بورسینس را برای آموزش بورس مطالعه کنید

۱۲ – کسب درآمد از آپلود و دانلود

یکی از راه‌هایی که از راه‌های زرد کسب درآمد از اینترنت به شمار می‌آید، درآمد از دانلود و آپلود است. در این روش شما با آپلود کردن فایل‌های خود بر روی سایت‌های دانلود مانند uploadboy.com ، لینک دانلود آن فایل‌ها را در اینترنت پخش می‌کنید یا در سایت و وبلاگ‌تان قرار می‌دهید. به ازای هرشخصی که آن فایل را دانلود کند، مبلغی پول به حساب کاربری شما در سایت دانلود اضافه می‌شود و که پس از رسیدن به حداقل موردنیاز، قابل برداشت خواهد بود.

چرا سایتی مانند uploadboy.com به ازای هر دانلود، به آپلودکننده پول می‌دهد؟ زیرا کاربر دانلودکننده، پس از ورود به سایت در معرض تبلیغات سایت قرار می‌گیرد و درآمد آپلودبوی نیز از نمایش تبلیغات است، بنابراین هرچقدر بازدیدکننده سایت بیشتر باشد، درآمد بیشتری بدست می‌آورد.

شروع اینکار تقریبا هیچ هزینه‌ای ندارد (اگر قصد آپلود فایل‌های سنگین داشته باشید به VPS نیاز دارید) و کسب درآمد میلیونی از این روش مقدور است. برای داشتن درآمد بالا باید مهارت‌تان در افزایش ترافیک و سئو را افزایش دهید. می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام برای پخش کردن لینک دانلود استفاده کنید. میزان درآمد به ازای هر ۱۰۰۰ دانلود فایل شما توسط کاربران، حدود ۳۵۰۰ تومان است.

۱۳ – فروشگاه شارژ ایرانسل و همراه اول

برخی شرکت‌ها امکان ساخت فروشگاه کارت شارژ را به رایگان فراهم کرده‌اند و به ازای فروش هر کارت شارژ، تا ۵۰ درصد از سودشان را به حساب شما واریز می‌کنند. برای کسب درآمد بالا از این روش، نیاز است ترافیک هدفدار زیادی به سایت شما وارد شود. سود فروش شما از کارت شارژ ۲۰۰۰ تومانی همراه اول ۴۰ تومان و ۲۰۰۰ تومانی ایرانسل ۲۰ تومان است. بنابراین اگه فرض کنیم هدف شما کسب درآمد روزانه ۴۰ هزارتومان باشد، باید روزانه ۱۰۰۰  شارژ ۲ هزارتومانی ایرانسل یا ۵۰۰ شارژ ۲ هزارتومانی همراه اول بفروشید تا به این میزان سود برسید.

این رقم فروش، نیازمند داشتن روزانه ده‌ها هزار بازدیدکننده است و جذب این میزان بازدیدکننده (با توجه به رقابت سنگینی که در این زمینه وجود دارد) مشکل است.

۱۴ – کسب درآمد از فروش عکس

برای اینکار نیاز به یک دوربین عالی، شوق عکاسی و مهارت در گرفتن عکس‌های زیبا و پرطرفدار دارید، عکس‌هایی که خریدار دارد. پس از گرفتن عکس، می‌توانید در سایت‌هایی زیر برای فروش قرار دهید:

سایت عکس‌بردار (aksbardar.com)

سایت عکس‌باکس (axbox.ir)

سایت استوک‌فوتو (stockphoto.ir)

قیمت هرعکس متفاوت است و بسته به کیفیت و اندازه عکس شما نیز دارد. توصیه می‌کنیم قیمت عکس‌های مشابه را ببینید و سپس درباره قیمت‌گذاری عکس‌هایتان تصمیم بگیرید.

۱۵ – کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه

تعداد بسیار زیادی از سایت‌های دنیا با سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا ساخته شده، بیش از ۳۰ درصد کل سایت‌های جهان با وردپرس راه‌اندازی شده است! با وجودیکه این CMS دارای افزونه‌ها و قالب‌های بسیار زیادی است و افراد زیادی تمرکزشان را روی ارائه خدمات و محصولات مرتبط با وردپرس گذاشته‌اند ( توسعه دهنده، طراح قالب، طراح افزونه وردپرس) بازهم با وجود این، در صورتی که در طراحی قالب، کدنویسی php مهارت پیدا کنید می‌توانید مشتریان زیادی برا محصولات خودتان داشته باشید.

باید نیاز بازار را بسنجید و در این رابطه تحقیق و بررسی کنید. سایت‌های ایرانی که می‌توانید برای فروش قالب و افزونه وردپرس از آنها استفاده کنید:

سایت راست‌چین (rtl-theme.com)

سایت ژاکت (zhaket.com)

۱۶ – درآمد از نوشتن و تولید محتوا

محتوا در اینترنت حرف اول را می‌زند. شما بهترین و زیباترین سایت دنیا را هم راه‌اندازی کنید ولی هیچ محتوایی در آن وجود نداشته باشد، عملا وقت و پول خودتان را تلف کرده‌اید. نوشتن مطلب و تولید محتوا برای سایت‌ها همیشه تقاضا دارد و این تقاضا مرتب در حال افزایش است. نویسندگی و تولید محتوا می‌تواند نوشتن یک مطلب ترجمه شده از منابع خارجی، جمع‌آوری اطلاعات و نظم‌بخشیدن به آنها، یا نوشتن یک مطلب از روی مطلبی دیگر به صورت تکمیلی‌تر باشد.

مدیران سایت‌ها و وبمستران از نوشتن مطلب تعریف‌های متعددی دارند. برای برخی، مطلب به معنای یک متن ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه‌ای است که قصد دارد برای معرفی یک فیلم در سایت خود منتشر کنید و برای شخصی دیگر، مقاله‌ای ۱۵۰۰ کلمه‌ای است که باید بصورت تخصصی نوشته شود. بنابراین تولید محتوا برای زمینه‌های مختلف متفاوت است.

وقتی پایه و اساس تولید محتوای متنی را فرا بگیرید، خیلی راحت‌تر می‌توانید سفارشات تولید محتوا را انجام دهید. به منظور یافتن فرصت‌های کسب درآمد از تولید محتوا می‌توانید لیست پروژه‌ها در سایت‌هایی مانند ponisha.ir و یا parscoders.com را مشاهده کنید

۱۷ – کسب درآمد از طراحی گرافیک، لوگو و بنر

شما کمتر سایت معتبری می‌بینید که در آن از لوگو، تصاویر اختصاصی، بنرها تشکیل نشده باشد و به همین دلیل طراحی تصاویر گرافیکی و بنرها از شغل‌های پردرآمدی است که با سرمایه‌گذاری برای یادگیری آن، پشیمان نخواهید شد. اگر دستی در فتوشاپ دارید و با نرم‌افزارهای طراحی بنر کار کرده‌اید، از الان شروع به تمرین کنید. نمونه کارهای بنرهای زیبا را ببینید و تحقیق کنید از چه نرم‌افزارهایی برای ساخت بنرهای حرفه‌ای استفاده می‌شود. (اگر چنین نرم‌افزاری می‌شناسید در بخش کامنت بنویسید)

با راه‌اندازی یک سایت نمونه‌ کارهایتان را در آن به نمایش بگذارید. با افزایش نمونه کارهایتان، افراد بیشتری تمایل پیدا می‌کنند به شما سفارش دهند. حتی اگر نمونه کار ندارید، برای نشان دادن سبک کارتان حداقل ۱۰ بنر بسازید و به عنوان نمونه کار معرفی کنید.

برای افزایش درآمد، پکیج‌هایی شامل بنر و لوگو تعریف کنید، مثلا ۵ بنر در اندازه‌های پرطرفدار به همراه یک لوگو می‌تواند یک پکیج با قیمت بالای ۱۰۰ هزارتومان یا مبالغ خیلی بالاتر باشد.

۱۸ – درآمد از مینی جاب

مینی جاب به معنای کارهای کوچک است. سایت‌هایی هستند که دو دسته افراد در آن فعالیت می‌کنند: دسته اول افرادی‌اند که کارهای کوچکی را در سایت ثبت می‌کنند و به ازای انجام هر کار، مبلغی پرداخت می‌کنند. دسته دوم افرادی‌اند که این کارها را انجام می‌دهند تا پس از بررسی صحت انجام شدن کار، درآمد آن به حساب کاربری‌شان اضافه شود.

مدل‌های مختلفی از این روش کسب درآمد وجود دارد. در مدلی دیگر، ابتدا افرادی که توانایی انجام کارهای مختلف دارند، توانایی‌های خود را به عنوان یک محصول در سایت ثبت می‌کنند و هرکس نیاز به آن محصول یا خدمات داشت آنرا خریداری می‌کند. این مدل در سایت انجام‌میدم پیاده شده است.

با ورود به سایت anjammidam.com می‌توانید مشاهده کنید مردم چه کارهایی برای ارائه دارند. اگر شما نیز کار خاصی مهارت دارید، می‌توانید در آن ثبت کنید. 

۱۹ – ادمین شدن برای سایت و کانال

“نیاز به ادمین فعال برای گروه و کانال داریم”. این متن را شاید قبلا دیده باشید، برخی افراد به دلیل مشغله کاری یا به دلیل اینکه حجم کارها به نحویست که یک‌نفر نمی‌تواند آنرا انجام دهد یک ادمین برای سایت، کانال تلگرام، گروه یا انجمن استخدام می‌کنند. البته ادمین شدن در بسیاری گروه‌های کوچک درآمدی ندارد ولی اگر کسب‌وکاری وجود داشته باشد و مدیر از انجمن، کانال یا گروه در حال کسب درآمد باشد، احتمالا نیاز به ادمین و کمک‌کننده دارد.

وظایفی که ادمین‌ها بر عهده دارند می‌تواند متغیر باشد، از جمله تهیه و انتشار مطلب، پاک کردن اسپم در گروه و انجمن، مسدودکردن کاربران مختلف، پاسخگویی به کاربران، هدایت کاربران به منابع معتبر، پشتیبانی، رسیدگی به درخواست‌ها و…

معمولا فقط گروه‌ها و انجمن‌های شلوغ به ادمین نیاز داشته دارند، می‌توانید این گروه‌ها و انجمن‌ها را بیابید و درخواست همکاری به عنوان ادمین و توانایی‌هایتان را برای آنها ارسال کنید.

۲۰ – درآمد از تلگرام

حتما با کانال‌های تلگرام و درآمد هنگفتی که برخی از آنها دارند آشنایی دارید. آمار بالای استفاده ایرانیان از تلگرام بر هیچکس پوشیده نیست و بعید است شخصی یک ایرانی گوشی هوشمند داشته باشد ولی تلگرام روی آن نصب نباشد. وجود بالای ۲۵ میلیون ایرانی در تلگرام، این روزها این اپلیکیشن را به عنوان یکی از برترین راه‌های کسب درآمد، تبلیغات و فروش تبدیل کرده است.

درآمد از تلگرام خود به طیف وسیعی از روش‌ها تقسیم می‎شود، از فروش محتوا و محصول گرفته تا دریافت وجه به ازای تبلیغات، معرفی محصولات دیگران، ساخت ربات، ارائه خدماتی مانند افزایش ممبر (عضو)، افزایش ویو (بازدید) پست‌ها و…

به دلیل گستردگی این روش، در مطالب جداگانه‌ای به این موضوع خواهیم پرداخت.

۲۱ – درآمد از اپلیکیشن و بازی

کافیست در مارکت‌های اندروید ایرانی مانند بازار و مایکت، نگاهی به اپلیکیشن‌های پولی و آمار نصب برخی از آنها بیندازید تا پتانسیل درآمدزایی این روش را درک کنید. برخی از اپلیکیشن‌ها که پرداخت داخلی دارند (یعنی شخص برای خرید یک سرویس، دسترسی به اطلاعاتی خاص یا دسترسی به امکانات ویژه به طراح اپلیکیشن پول پرداخت می‌کند) حتی مبالغ خیلی بالاتری درآمد دارند که البته درآمد آنها در مارکت‌های اندروید برای همه قابل مشاهده نیست.

اپلیکیشنی که طراحی می‌کنید و برای فروش قرار می‌دهید می‌تواند دارای اطلاعاتی مفید یا ابزاری مفید و کاربردی باشد. فرض کنید شما بصورت قدم به قدم نحوه افتتاح یک کافی‌شاپ را می‌دانید، می‌توانید این اطلاعات را بصورت اپلیکیشن اندروید درآورید و با قیمت ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزارتومان در مارکت‌های اندروید به فروش برسانید. یا اینکه اپلیکیشن را به رایگان قرار دهید ولی شخص برای دسترسی به مراحل پیشرفته‌تر کار کافی‌شاپ و نحوه سودآوری کافی‌شاپ لازم باشد مبلغی را به شما پرداخت کند.

نوشتن اپلیکیشن برای شخصی که در برنامه‌نویسی اندروید مهارت ندارد زمان زیادی خواهد گرفت، زیرا یادگیری این روش زمانبر است. برای افزایش سرعت در کار، طراحی و ساخت اپلیکیشن را به طراح واگذار کنید یا اینکه از اپلیکیشن‌سازهایی مانند puzzley.ir استفاده کنید.

۲۲ – درآمد از فروش توسط اینستاگرام

براساس آمارهای منتشر شده اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که طیف وسیعی از کاربران آنرا زنان و دختران تشکیل می‌دهند. برخی از آمارهای اینستاگرام:

 – بیشتر کاربران اینستاگرام بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند.
 – بسیاری از نوجوانان اینستاگرام را به عنوان شبکه اجتماعی اصلی خود تلقی می‌کنند.
 – اینستاگرام بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که ۴۰۰ میلیون آن روزانه فعال هستند.
 – روزانه ۹۵ میلیون عکس و ویدئو روی اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

به دلیل فیلتر بودن اکثر شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توئیتر و فیس‌بوک در ایران، اینستاگرام و تلگرام به شبکه اجتماعی اصلی ایرانیان تبدیل شده است. این فرصت مناسبی برای کسب درآمد از این رسانه‌هاست.

کسب درآمد در اینستاگرام می‌تواند از طریق فروش محصول، خدمات افزایش لایک و فالوور ( که از جمله روش‌های زرد کسب درآمد محسوب می‌شود)، خرید و فروش پیج، پذیرش تبلیغات در پیج و… صورت گیرد.

توصیه درآمدسازان، فروش روی اینستاگرام است. محصولاتی که طرفدارانش خانم‌ها هستند در صورتی که به خوبی معرفی شوند می‌تواند درآمدهای میلیونی برای شما داشته باشند. زیورآلات، عروسک، صنایع دستی، دکور منزل، پوشاک و چنین کالاهایی مناسب هستند. برای شروع کار نیازی نیست حتما این کالاها را تهیه کنید و یک انبار محصول داشته باشید، کافیست با یک فروشنده توافق کنید که به ازای هر فروش، درصدی پورسانت به شما تعلق گیرد یا اینکه محصولاتی را تهیه کنید که بعدا امکان پس دادن آن به فروشنده امکان‌پذیر باشد.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری است و گرفتن تصویر مناسب از محصولات می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در درآمد شما داشته باشد. عکاسی حرفه‌ای، عکس گرفتن از زوایای مختلف حتی با یک گوشی موبایل که کیفیت دوربین بالایی دارد نیز مقدور است. پس از گذاشتن چند محصول در صفحه اینستاگرام، اکنون باید به فکر جذب فالوورهای بیشتر بود.

برخی از راهکارهای افزایش فالوور:

  – ارسال دایرکت (پیام مستقیم) به مخاطبانی که فکر می‌کنید می‌توانند مشتری احتمالی شما باشند.
– follow افراد و سپس unfollow با ربات یا بصورت دستی (روش‌های زرد!)
– تبلیغ در سایر پیج‌ها (بازدهی پایین)
– برگزاری مسابقه و دادن جوایز به ازای تگ کردن افراد:
کافیست بصورت گسترده اطلاع‌رسانی کنید که هرکس در پایین پست شما در اینستاگرام حداقل ۵ نفر از دوستانش را تگ کند، به قید قرعه یک گجت از طرف شما هدیه می‌گیرد.
پس با مسابقات خلاقانه، افراد زیادی را به صفحه اینستاگرام جذب نمایید.

برای دریافت هزینه محصول از خریداران، در سیستم‌های پرداخت آنلاین مانند زرین‌پال فرمی برای پرداخت ساخته و لینک آنرا از طریق پیام خصوصی (دایرکت) برای خریدار ارسال کرد. خریدار با کلیک روی لینک آسان‌پرداخت وارد صفحه‌ای از سایت زرین‌پال می‌شود و می‌تواند هزینه محصول را بصورت آنلاین پرداخت کند. با پرداخت هزینه محصول، این مبلغ در حساب کاربری شما در سایت زرین‌پال اضافه می‌شود و می‌توانید آنرا درخواست دهید تا به حساب بانکی‌تان واریز گردد.

پس از دریافت وجه از خریدار، با روش ارسال دلخواه، محصول را برای مشتری ارسال می‌کنید. برای ارسال محصول می‌توانید با شرکت‌هایی که خدمات پرداخت درب منزل را ارائه می‌کنند نیز قرارداد ببندید تا بسته‌های پستی شما را از محل کار یا منزل شما دریافت کنند و برای مشتری بفرستند، مشتری پس از دریافت محصول، وجه آنرا به مامور پست پرداخت می‌کند. شما این مبلغ را بصورت هفتگی از شرکتی که با آن قرارداد دارید دریافت می‌کنید.

۲۳ – راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

با وجودیکه فروشگاه‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا و بامیلو بخش بزرگی از خرید اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند و افراد زیادی خریدهایشان را از این فروشگاه‌ها انجام می‌دهند، بازهم می‌توان با راه‌اندازی فروشگاه‌هایی که محصول اختصاصی و تخصصی را ارائه می‌کند، درآمد قابل‌توجهی از این طریق بدست آورد. کالای اختصاصی می‌تواند محصولات تولیدی خودتان یا یک دسته خاص از محصولات باشد که فروشنده آن در اینترنت کم است و از طرف دیگر برای آن محصول متقاضی و مشتری وجود دارد.

به طور مثال فروشگاهی می‌تواند فقط مارک خاصی از ساعت مچی یا دیواری را عرضه کند یا اینکه لوازم جانبی مارک خاصی از موبایل را عرضه کند، چنین فروشگاه‌هایی به دلیل تخصصی بودن، توانایی رقابت را خواهند داشت، زیرا مشتریان به دنبال افرادی هستند که در کارشان تخصص دارند. خود شما وقتی قصد خرید پارچه را داشته باشید، به مغازه پارچه‌فروشی مراجعه می‌کنید و برفرض مثال به یک لحاف‌دوز که پارچه نیز می‌فروشد مراجعه نخواهید کرد.

تخصصی بودن و فعال بودن در یک حوزه خاص یک مزیت است که فروشگاه‌های بزرگ از آن بی‌بهره‌اند، دیجی‌کالا قبلا بطور تخصصی فقط کالاهای دیجیتال را عرضه می‌کرد ولی دیگر چنین نیست و دوران تخصصی بودن این فروشگاه به پایان رسیده است.

این روزها راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با هزینه پایینی مقدور است و نیازی نیست چندمیلیون بابت طراحی سایت هزینه کنید. اسکریپت‌ها و CMS های آماده‌ای مانند وردپرس هستند که امکان راه‌اندازی فروشگاه را به سادگی فراهم کرده‌اند. یکی از بهترین روش‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی استفاده از افزونه ووکامرس است که وردپرس را به یک فروشگاه تبدیل می‌کند.

گام بعدی پس از راه‌اندازی فروشگاه، تنظیم درگاه پرداخت آنلاین روی آن است. اگر نماد اعتماد الکترونیک نداشته باشید، نمی‌توانید از درگاه‌های مستقیمی که بانک‌ها ارائه می‌دهند استفاده کنید. تا زمان دریافت نماد اعتماد، می‌توان از سایت‌های واسطه درگاه پرداخت مانند زرین‌پال استفاده کرد.

تهیه اجناس جهت فروشگاه‌تان بستگی به نوع محصولاتی دارد که قصد دارید بفروشید. توصیه من به شما این است که ابتدا در مقیاس بسیار کوچک اجناس را تهیه کنید یا اینکه حتی از یک فروشنده تخفیف بگیرید و هرزمان سفارشی داشتید اجناس را از آن فروشنده تهیه کرده و برای خریدار بفرستید. تا زمانی که پرطرفدار بودن محصولات شما ثابت نشده، هیچگاه نباید برای خرید تعداد زیاد کالا هزینه کنید.

راهنمای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را اینجا بخوانید

۲۴ – درآمد از فالوور و ممبر اینستاگرام و تلگرام

جذب فالوور اینستاگرام و ممبر برای کانال تلگرام، از روش‌های زرد دیگر کسب درآمد از اینترنت است که بسیاری به آن مشغولند. فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، افزایش ممبر کانال و ویو پست تلگرام نیز توسط افرادی انجام می‌شود. اکثر این افراد با ربات‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های خاصی این خدمات را ارائه می‌کنند.

از جمله ربات‌های اینستاگرام سایت instarobat.com است و نمونه‌های خارجی نیز بسیار زیادند. طرز کار ربات‌ها به این صورت است که شما تنظیمات خاصی انجام می‌دهید و ربات‌های در اینستاگرام بصورت اتوماتیک، صفحات و پست‌های دیگران را فالو، لایک می‌کنند یا زیر پست‌ها کامنت ‌می‌گذارند. افراد زیادی پیجی که از طریق آن، ربات در اینستاگرام فعالیت کرده را مشاهده می‌کنند و تعدادی از آنها عکس‌های پیج را لایک یا صفحه را فالوو می‌کنند و به این ترتیب صاحب پیج به هدف خود می‌رسد.

برای شروع اینکار در سایت‌های که ربات اینستاگرام دارند عضو می‌شوید، مشخصات پیج مانند نام‌کاربری و رمز را وارد می‌کنید، با واردکردن کلمات کلیدی، هشتگ‌ها و… تنظیم می‌کنید که ربات وارد چه پیج‌هایی شود، چه کسانی را فالو کند و چه پست‌هایی را لایک کند. حتی می‌توانید تعریف کنید کامنت خاصی برای عکس‌ها درج شود. امکان زمان‌بندی لایک و درخواست آنفالوکردن فالورها نیز وجود دارد.

خدمات افزایش ممبر و بازدید پست‌های کانال تلگرام نیز از طریق ارسال نوتیفیکیشن روی اپلیکیشن‌های مختلف، گذاشتن پاپ‌آپ روی سایت‌ها، تبلیغات زرد در کانال‌های دیگر، تبادل، استفاده از بات‌های تلگرام و … انجام می‌گیرد. ترفندهای زیادی برای افزایش ویو پست‌های تلگرام نیز وجود دارد.

توصیه‌ای به استفاده از این روش نیست، زیرا پایداری ندارد. به نظر من به جای زمان گذاشتن برای یادگیری این روش، می‌توان روی روش‌های مفید دیگر که درآمد پایدارتری نیز دارند وقت گذاشت.

۲۵ – جذب زیرمجموعه

سایت‌هایی وجود دارند که صرفا براساس جذب زیرمجموعه پول پرداخت می‌کنند. برخی دیگر شرط گذاشته‌اند زیرمجموعه‌ای که جذب می‌کنید فعالیت خاصی مانند  کلیک، خرید یا هراقدام دیگری را انجام دهد تا درآمدی برای شما بدست آید. کسب درآمد از زیرمجموعه اکثرا در سایت PPC یا پرداخت به ازای کلیک وجود دارد اما برخی سیستم‌های همکاری در فروش نیز امکان جذب زیرمجموعه را دارند و شما با هر فروش زیرمجموعه‌تان، درصدی مشخص را بدست می‌آورید.

برای درک کامل این روش، فرض کنید شما علی را به سایت همکاری در فروش x معرفی کرده‌اید. علی با معرفی محصولات سایت x به دیگران، مشتری جذب می‌کند و مشتری از طریق لینک اختصاصی علی، خریدی را در سایت x انجام می‌دهد. در این هنگام پورسانت فروش محصول به علی می‌رسد و از طرف دیگر، چون شما علی را به سایت x معرفی کرده‌اید، درصدی پورسانت را به عنوان بالاسری به شما تعلق می‌گیرد. البته این درصد پورسانت از پورسانت علی کسر نمی‌شود.

این روش کسب درآمد شاید برای خیلی‌ها جذاب‌تر باشد، زیرا شما از فعالیت زیرمجموعه خود درآمد کسب می‌کنید، بدون اینکه خودتان زحمت بکشید. ولی در واقع اینگونه نیست، زیرا افرادی که زیرمجموعه شما می‌شوند نیاز به آموزش و پیگیری دارند تا بتوانند محصولات آن سایت را به دیگران معرفی کرده و بفروشند.

۲۶ – نشر و فروش آنلاین کتاب

برای کسب درآمد از این روش، کافیست موضوعات پرطرفدار که درباره آن منابع آموزشی کمی وجود دارد را بیابید و یک کتاب الکترونیک درباره آن موضوع تهیه کنید، سپس کتاب را در سایت خودتان یا سایت‌های دیگر برای فروش رسانید. این روش به دلیل اینکه اتوماتیک است و نیاز به تحویل محصول ندارد (خریدار پس از خرید محصول را دانلود می‌کند) یکی از روش‌های بسیار سریع کسب درآمد است.

نکته مهم در این روش، دانستن چگونگی یافتن موضوعات پولساز، نحوه گردآوری اطلاعات و جمع‌کردن آن در یک کتاب و سپس نحوه بازاریابی و فروش آن است. یک راه ساده برای یافتن موضوعات پول‌ساز، مشاهده فایل‌های پرفروش در سایر فروشگاه‌های فایل است تا بدانید چه موضوعاتی پرطرفدار است.

برای فروش کتاب می‌توانید از سایت‌هایی مانند ketabrah.ir استفاده کنید. این سایت‌ها در ازای دریافت درصدی از قیمت کتاب، آنرا در سایت برای فروش قرار می‌دهد. راه دیگر فروش کتاب‌های الکترونیک، انتشار یک فصل آن بصورت رایگان و قراردادن لینک خرید نسخه کامل در انتهای فایل است، این روش تاثیرگذاری بسیاری دارد زیرا رفته‌رفته با پخش شدن نسخه رایگان کتاب شما، لینک خرید نسخه اصلی نیز همراه آن در دسترس تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد.

در استفاده از سیستم‌های واسطه‌ای که به ازای فروش کتاب شما، پورسانت دریافت می‌کنند یک روش سریع برای معرفی کتاب شما به افراد زیاد است. اگر پورسانت بالایی برای کتاب‌تان در نظر بگیرید و سایت موردنظر دارای بازاریاب باشد، افراد بیشتری برای معرفی کتاب شما وقت صرف می‌کنند زیرا با اینکار پورسانت بالاتری نصیب‌شان می‌شود.

۲۷ – فری لنسینگ

فری‌لنسینگ (freelancing) یا آزادکاری، نوعی شیوه کار است که مخصوصا در کشورهای پیشرفته بسیار رواج یافته است. در ایران نیز طی سال‌های اخیر با راه‌اندازی سایت‌هایی مانند ponisha.ir و parscoders.com برخی از افراد درآمد بسیار خوبی از این راه بدست می‌آورند.

داشتن یک مهارت خاص در برنامه‌نویسی، نویسندگی، طراحی گرافیک، ضبط صدا و ویدئو، ویرایش، ترجمه، CMS ها، سئو و موضوعات مرتبط برای کسب درآمد از این روش حیاتی است. درآمد از این روش به دلیل اینکه درآمد شما بسته به مهارت‌تان دارد، بسیار متغیر است و ممکن است اگر مهارت شما محدود باشد تا مدت زیادی، پروژه مناسب بدست نیاورید.

برای کسب درآمد از این روش، کافیست در یکی از سایت‌های ذکر شده عضو شوید و مهارت‌های خودتان را ثبت کنید. پس از آن به باید پروژه‌هایی که در سایت ثبت می‌شوند را پیگیری نمایید تا ببینید کدامیک را می‌توانید انجام دهید و سپس برای آن پروژه پیشنهاد ارسال کنید.

اگر کارفرما پیشنهاد شما را قبول کند، پروسه هماهنگی با کارفرما و انجام کار آغاز می‌شود. پس از اینکه کار را تحویل کارفرما دادید، کارفرما مبلغ فریز شده نزد سایت را آزاد می‌کند و مابقی حق‌الزحمه شما را نیز می‌پردازد.

فری‌لنسینگ یا آزادکاری بستگی به مهارت شما دارد. اگر هیچ مهارتی ندارید، می‌توانید با شرکت‌ در کلاس‌های آنلاین یا حضوری مختلف، کاری که دوست دارید و فکر می‌کنید می‌توانید به خوبی انجام دهید را یاد بگیرید و آنرا ادامه دهید.

۲۸ – فروش کالاهای دست‌ساز خودتان

اگر خودتان یا آشنایان‌تان مهارتی در ساخت صنایع دستی و لوازم دست‌سازی دارید که می‌تواند فروش خوبی داشته باشد، باید امتحان کنید ببینید واقعا خریدار دارد یا نه.

بهترین راه برای اینکار، ثبت محصول برای فروش در تلگرام و اینستاگرام است.

می‌توان برای اینکار فروشگاهی نیز راه‌اندازی کرد، اما در اینستاگرام و تلگرام خیلی سریعتر می‌توانید بازخورد بگیرید.

فقط اینکه باید زمان مناسب برای تست صرف کنید و برفرض مثال اگر در روز اول هیچ فروشی نداشتید، ناامید نشوید و اینکار را تا مدتی که تعداد زیادی از افراد محصول شما را ندیده‌اند متوقف نسازید.

اگر کسی را می‌شناسید که توانایی ساخت صنایع دستی خاص را داراست، می‌توانید کار فروش آنرا به عهده بگیرید.

تولید از دیگران، فروش اینترنتی از شما.

۲۹ – راه‌اندازی مجله اینترنتی

موضوعات پرطرفداری مانند اخبار تکنولوژی، اخبار بازیگران، فیلم و سریال، بازی و سرگرمی و موضوعات مرتبط با بانوان می‌تواند موضوع یک مجله اینترنتی پرطرفدار نیز باشد.

منظور از مجله اینترنتی، سایت‌هایی هستند که با انتشار اخبار و محتوای جذاب، ترافیک زیادی را جذب می‌کنند و از طریق نمایش تبلیغات و فروش محصول درآمد بدست می‌آورند.

برای راه‌اندازی مجله اینترنتی شما نیاز دارید نحوه یافتن موضوعات پرطرفدار، گردآوری مطالب، انتشار صحیح، نحوه پست‌دهی و مهارت یک وبمستر را داشته باشید.

این مهارت‌ها در کوتاه مدت بدست نمی‌آید و بسیاری از مجله‌های موفق، آنرا با آزمون و خطا آموخته‌اند.

اگر به فکرتان رسیده که با مطالب کپی شده و تکراری یک مجله راه‌اندازی کنید، بهتر است وقت خودتان را تلف نکنید. چون حتی اگر تعدادی بازدیدکننده نیز جذب کنید این بازدیدها پایدار نخواهد بود و سایت شما نیز تا حد مشخصی رشد می‌کند و رشد بزرگی نخواهد داشت.

محتوای جدید و جذاب، جزء جدانشدنی این مجله‌هاست و کسی که بتواند در گوگل رتبه بالاتری بدست آورد و به هر حال از هرطریق ممکن، توجه بازدیدکننده را به سمت خود جلب کند برنده است.

۳۰ – راه‌اندازی سایت ابزار مفید

ابزارهای مفیدی مانند ایمیل موقت، اپلودسنتر، قالب وبلاگ، آمارگیر سایت، کوتاه‌کننده لینک و… به خاطر اینکه رایگان هستند معمولا ترافیک خوبی بدست می‌آورند

. برای راه‌اندازی این سایت‌ها اسکریپت‌های آماده‌ای وجود دارد که می‌توان آنها را خریداری کرده و آنرا شخصی‌سازی کرد.

هزینه راه‌اندازی بستگی به ابزارهایی دارد که ارائه می‌کنید، برخی سایت‌ها را می‌توان با سرمایه کم نیز شروع کرد. نکته مهم در این زمینه، صبر، تبلیغات، افزایش ترافیک و ارائه ابزاری واقعا مفید است که نمونه آن کمتر وجود داشته باشد.

برای تهیه اسکریپت‌های کاربردی می‌توانید در سایت‌هایی مانند codecanyon.net جستجو کنید یا اینکه سرمایه بیشتری بگذارید و اسکریپت اختصاصی طراحی کنید.

قبل از هرکار باید بازدهی اینکار را بسنجید، یکی از روش‌ها برای سنجش پرطرفدار بودن یک سایت در یک موضوع خاص، مشاهده رنک الکسای سایت‌های برتر در آن زمینه است. سایت‌هایی که رنک الکسای خوبی دارند طبیعتا ترافیک زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اگر رقابت در آن زمینه برای شما ممکن باشد، شاید با راه‌اندازی چنین سایتی بتوان درآمد بالایی کسب کرد.

یک نمونه سایت ابزار مفید: سایت آیکون‌ساز

۳۱ – خرید و فروش دامنه و سایت

خرید یا ثبت دامنه و قراردادن آن برای فروش، می‌تواند یکی از راه‌های جانبی یا اصلی کسب درآمد باشد. بسیاری از افراد با تصور اینکه هر دامنه‌ای ارزشمند است، با پیش‌فرض‌های اشتباه اقدام به ثبت دامنه‌هایی می‌کنند که هیچ ارزشی ندارد. برای کسب درآمد از این روش، باید تجربه و صبر بالایی داشته باشید.

ثبت دامنه‌هایی که در آینده پرطرفدار می‌شود به دلیل اینکه بازدهی بسیار بالایی دارد، از روش‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در اینترنت است. یک دامنه با پسوند ir در سایت طلاهاست فقط سالیانه ۴ هزارتومان و پنج ساله ۱۲ هزارتومان است، همین دامنه اگر به درستی ثبت و انتخاب شده باشد، با مبالغ بالایی (حتی بیش از ۱۰۰ هزارتومان) به فروش می‌رسد.

مطلب مرتبط را بخوانید: راهنمای کسب درآمد از دامنه

۳۲ – تهیه دوره آنلاین و فروش آن

دوره‌های آنلاین مطالبی بصورت ویدئویی، تصویری (عکس)، صوتی و یا حتی بصورت متنی هستند که در چند درس ارائه می‌شوند و مشکلی از مخاطب را حل می‌کنند یا اینکه مطلب مفید و کاربردی به کاربر می‌آموزند. این دوره‌ها در موضوعات مختلف یافت می‌شود. کافیست عبارت “دوره‌های آنلاین” را در گوگل جستجو کنید تا نمونه این سایت‌ها را ببینید.

دوره‌های آنلاین مانند فروش فایل و کتاب الکترونیک، به دلیل اینکه امکان فروش آن بارها و بارها، بدون نیاز به تحویل فیزیکی آنها وجود دارد، از روش‌های کسب درآمد با پتانسیل بالاست. کسب مهارت در بازاریابی اینترنتی برای فروش دوره‌های آنلاین الزامی است.

برای فروش این دوره‌ها دو راه وجود دارد و می‌توان از هر دو راه بطور همزمان درآمد داشت. راه اول ثبت و فروش دوره‌ها در سایت‌هایی مانند فرادرس (faradars.com) است که چندان توصیه نمی‌شود زیرا درصد بسیار پایینی به آموزش‌دهنده پرداخت می‌کنند (۱۵ تا ۲۰ درصد) . ارزش دانش شما بالاتر از اینهاست که وقت خودتان را برای این مقدار کم تلف کنید. راه دوم راه‌اندازی سایت خودتان برای دوره آنلاین است، با وردپرس می‌توان یک سیستم آموزش آنلاین جذاب باکیفیت خوب راه‌اندازی کرد.

تهیه دوره‌های ویدئویی با نرم‌افزار camtasia studio و سایر لوازمی که تهیه آن چندان مشکل و هزینه‌دار نیست مقدور است.

تهیه و فروش دوره‌های آنلاین مبحث بسیار گسترده‌ای است و البته با تهیه دوره و راه‌اندازی سایت، درآمد به سمت شما سرازیر نمی‌شود و باید برای سایت‌تان بازدیدکننده و برای دوره‌هایتان مشتری جذب کنید. سایت درآمدسازان را برای دریافت آموزش‌های بیشتر در این رابطه دنبال کنید.

۳۳ – فروش اشتراک ویژه سایت

این روش کسب درآمد بازهم مرتبط با تولید محتواست. منظور از فروش اشتراک ویژه، در دسترس قراردادن محتوایی خاص در سایت‌تان به افرادی است که مبلغی پول بابت حق اشتراک به شما پرداخت کرده‌اند.

این اشتراک می‌تواند در مدت دلخواه (هفتگی، ماهانه و…) تعریف شود و مبلغ دلخواهی برای آن در نظر بگیرید. این مبلغ باید براساس ارزشی که برای خواننده ایجاد می‌کنید تعریف شود.

فروش اشتراک ویژه سایت به دلیل اینکه امکان داشتن ده‌ها، صدها و حتی هزاران عضو ویژه وجود دارد و شما یکبار محتوا تولید می‌کنید ولی تعداد زیادی از افراد آنرا استفاده می‌کنند، یکی از راه‌هایی است که درآمد بسیار بالایی می‌توان از آن کسب کرد.

فرض کنید اشتراک ویژه یکماهه در سایت شما ۱۵ هزارتومان باشد و فقط ۱۰۰ نفر آنرا تهیه کرده باشند، درآمد ماهانه شما ۱٫۵ میلیون تومان خواهد بود و این میزان درآمد فقط با ۱۰۰ نفر عضو ویژه محقق شده است. اگر محتوای شما واقعا کاربردی و با ارزش باشد، افراد خیلی بیشتری حاضر خواهند شد به شما پول پرداخت کنند تا به محتوای ویژه سایت‌تان دسترسی یابند.

فروش اشتراک ویژه زمانی کاربرد دارد که شما دانش و مهارتی خاص یا محتوایی خاص دارید که ارزش پرداخت پول داشته باشد و مخاطبین سایت حاضر باشند بابت آن پول بپردازند.

۳۴ – مشارکت در فروم‌ها و انجمن‌ها

شاید عنوان این نحوه کسب درآمد برای شما عجیب باشد، ولی آیا واقعا نوشتن تاپیک و موضوع در انجمن‌ها می‌تواند باعث درآمد شود؟ بله.

این روش کسب درآمد را شاید به عنوان یک روش جانبی بتوان در نظر گرفت. فعالیت در انجمن‌ها گذشته از آنکه باعث شناخته شدن و افزایش اعتبار شما می‌شود، می‌تواند برایتان درآمد نیز به همراه داشته باشد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که در امضای خودتان در انجمن، لینک سایت‌تان، یک تبلیغ خاص، یا معرفی یک محصول را قرار دهید.

اگر تعداد پست‌های شما بالا باشد و فعالیت مداومی داشته باشید، افراد زیادی امضای شما را خواهند دید و اگر تبلیغی که قرار دادید به اندازه کافی ترغیب کننده باشد، کاربر عملی که می‌خواهید را انجام می‌دهد و درآمد آن نصیب شما می‌شود.

عملی که از کاربر می‌خواهید شاید به سادگی کلیک روی یک لینک، خرید محصول یا هر فعالیت دیگری باشد که برای شما سود دارد.

بطور مثال در انجمن پرشین تولز (forum.persiantools.com) کاربران زیادی را مشاهده خواهید کرد که در امضایشان لینک‌های مختلف ثبت شده است.

۳۵ – مشاوره دادن با خط ویژه ۰۹۹ مخابرات

روش کسب درآمدی که خیلی از افراد به آن توجه نمی‌کنند ولی از روش‌های پرقدرت کسب درآمد است.

در برخی سایت‌ها (مثلا سایت‌های دانلود، سایت‌های مشاوره حقوقی، خانواده و…) احتمالا دیده‌اید که تبلیغ بزرگی با یک شماره تماس که با ۹۰۹ شروع می‌شود توجه شما را جلب می‌کند. این خطوط که توسط مخابرات ارائه می‌شوند، خطوط ویژه‌ای هستند که وقتی مخاطب آن تماس می‌گیرد به حساب کسی که خط را اجاره کرده مبلغی پول اضافه می‌شود. این مبلغ براساس تعرفه‌ای که قبلا مشخص شده و در ابتدای تماس ذکر می‌شود، به ازای هر دقیقه هزینه مشخص است.

اما مبلغ چطور از تماس‌گیرنده کسر می‌شود؟ این مبلغ روی قبض تلفن تماس‌گیرنده اضافه می‌شود و سپس مخابرات آنرا به حساب بانکی اجاره‌کننده خط واریز می‌کند.

۳۶ – ترجمه متون

شاید این روش کسب درآمد را نتوان کسب درآمد آنلاین به شمار آورد، زیرا کسب‌وکار آنلاین باید بصورتی باشد که وقتی شما یکبار یک محصول یا خدمات را تولید کردید، بتوانید تا مدت زیادی از آن سود کسب کنید ولی ترجمه معمولا به اینصورت نیست. مگر اینکه بتوانید فایل‌ها و محصولاتی را ترجمه کنید و برای فروش قرار دهید که در این صورت درآمد بیشتری با زحمت کمتر می‌توان بدست آورد (به شرطی که بازاریابی اینترنتی نیز بدانید)

برای گرفتن پروژه‌های ترجمه می‌توانید از سایت‌های ponisha.ir و parscoders.com استفاده کنید.

وقتی کارتان خوب بود و نزد چندین نفر شناخته شدید، مطمئن باشید حتی وقت سر خاراندن را نخواهید داشت.

وبمسترهای زیادی برای سایت‌هایشان نیاز به محتوا دارند و اغلب آنها از سایت‌های انگلیسی ترجمه می‌کنند.

۳۷ – گویندگی برای فیلم‌ها، کتاب‌های صوتی

به دلیل رونق کتاب‌های صوتی، فیلم آموزشی و دوره آنلاین، نیاز به افرادی که توانایی گویندگی دارند در حال افزایش است.

اگر صدای واضح و شفافی دارید، می‌توانید با تولیدکنندگان کتاب‌های صوتی و سازندگان فیلم‌های آموزشی همکاری کنید.

همکاری محدود به این زمینه‌ها نمی‌شود و خودتان نیز می‌توانید محصولات خودتان را بسازید، محصول شما می‌تواند کتاب صوتی یک کتاب رایگان در اینترنت باشد، یعنی اینکه کتابی که به رایگان در اینترنت قرار داده شده و حق تالیف آن متعلق به کسی نیست را به کتاب صوتی تبدیل کنید و آنرا بفروشید.

می‌توانید با تمرین کردن، صدای خود را پرورش دهید.

نیازی نیست صدایی جادویی مانند استاد شجریان داشته باشید، همین که صدایتان رسا باشد می‌توانید وارد گویندگی شوید و رفته رفته فنون این کار را یاد بگیرید.

۳۸ – تبلیغات ایمیلی و پیامکی

ارسال پیامک و ایمیل تبلیغاتی، با روش‌هایی که بازدهی خوبی برای مشتریان‌تان داشته باشد یک روش کسب درآمد است که پتانسیل درآمد بالایی دارد.

مخصوصا زمانی که ارسال‌ها بصورت هدفمند انجام می‌گیرد.

به دلیل وجود رقابت شدید در این حوزه، می‌بایست خدمات شما با سایرین تفاوت بزرگی داشته باشد یا اینکه کار را در ابعاد بزرگتر با هزینه کمتر بتوانید انجام دهید.

دریافت نمایندگی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، به دلیل اینکه با ارسال هرپیامک توسط مشتری، مبلغی پول نیز به حساب شما واریز می‌شود از شیوه‌های درآمدزایی با درآمد بالاست. در این شیوه، یک شرکت بزرگتر، نمایندگی فروش پنل‌های پیامک خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهد تا شما با جذب مشتری، به ازای هر خرید مشتری مقداری پورسانت بدست آورید.

از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند سایت inoti.ir است.

با این حال توجه داشته باشید که رقابت در این زمینه بسیار شدید است و بهتر است از قبل مشتریان آماده داشته باشید و این سرویس ها را به آنها معرفی کنید.

مثلا در حوزه‌ای فعالیت می‌کنید که پنل پیامک می‌تواند برای افرادی که با آنها سروکار دارید مفید باشد. در این صورت می‌توانید با معرفی این سرویس‌ها درآمد کسب کنید.

نتیجه‌گیری

تعداد زیادی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت را با هم بررسی کردیم، و اگر مطلب را کامل خوانده باشید متوجه شدید تعدادی از این روش‌ها با هم همپوشانی داشتند.

به طور مثال تولید و فروش محتوا را می‌توان یک روش در نظر گرفت که البته درآمد بالایی هم دارد. برای یادگیری پیشرفته‌تر کسب و کار اینترنتی، مطالب این صفحه را بخوانید.

 

قسمت های

سایت های درآمدزایی

79 دیدگاه دربارهٔ «۳۸ روش واقعی کسب درآمد از اینترنت (شامل روش‌هایی با پتانسیل درآمد بالا)»

  1. بازتاب: ۲۱ روش افزایش اعضای کانال تلگرام

  2. با عرض سلام خدمت دوستان عزیز من توی بیش از ۳۰۰ یا ۴۰۰ تا سایت داخلی و خارجی ثبت نام کردم و روشون کار کردم ولی هیچ کدام نتیجه آن چنانی حتی در حد ۲۰هزارتومن هم نداشتن دیگه مجبور شدم رو بیارم به بازی های آنلاین مثل تخته و پوکر و حکم و پیش بینی فوتبال و خداروشکر این یکی نتیجه داد و در روز حداقل ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان سود می برم .از بنده گفتن و توصیش بود که گفتم حالا میمونه عمل کردن شما این هم لسنک سایت برای ثبت نام.موفق باشی: *********

    1. سلام خدمت شما
      احتمال نمی دید که این نوع درآمدها، شبهه ناک یا حرام باشه؟

      1. شرط بندی حرامه ،شبهه هم نیست حتی. من خواهرم فال میگرفت برا یکی دو نفر گرفت تحقیق کردیم دیدیم شبهه داره ،دیگه نگرفت …کاملا ترک کرد

        1. خواهر شما کار بسیار خوبی کرده است چون در قمار این خود من هستم که درگیر ماجرایم یا میبرم و یا بازنده میشوم اما در فالگیری این پول نیست که بر سر ان قمار میشود بلکه سرنوشت دیگران است . یک تحلیل و یک مشاوره غلط میتواند مسیر زندگی یک نفر را دگرگون کندو این فالگیری را یسیار شبهه ناک تر از قمار میکند .پول باید حلال باشد تا برکت داشته باشد

    2. کارهای کاذب توصیه نمیشود. در ضمن سایتهای شرط بندی مورد اشکال داره

  3. سلام واقعاممنون بابت توضیحاتتون.
    من ازاین سایت مدت کوتاهی هست کسب درامدمیکنم واقعا راضیم.

    1. آقا مجتبی این سایتی که در وبلاگتون معرفی کردید کلاهبرداره و اسکم،از دوستان خواهش میکنم تا از کار مطمئن نشدن به دیگران معرفی نکنن صرفا به خاطر اینکه زیرمجموعه جذب کنند.
      دوستان من ۵ ماه دنبال سایتهای کلیکی و مینی جاب و این مسخره بازیها رفتم بیخودی وقت خودتون رو نگیرید همش چرندیاته.
      اگه دوست دارید به درآمد برسید بهترین روش کسب درآمد فعالیت در بازارهای بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال است.اگه بتوانید تحلیل تکنیکال هم کنارش یاد بگیرید سودش خوبه ولی باید سرمایه داشته باشید که بتوانید این کار رو انجام بدید.

  4. سلام علیکم. در مورد ۳۷وقتی روی (به رایگان در اینترنت) کلیک میکنم به اشتباه وارد صفحه (دانلود رایگان قالب فروش دامنه) میشه . لطفا درستش کنین!

  5. اگ کسی امتحان کرده این روشها رو و نتیجه گرفته لطفا کامنت بذاره من ب کمک احتیاج دارم

  6. سلام لطف کنید منو راهنمایی کنید وضعیت زندگیم خیلی بهم ریخته میخوام یه سایت معتبر معرفی کنیین که بتونم با ثبتنام در آن درآمد داشته باشم با تشکر

    1. سلام
      من خودم توی وب سایت فیلو اکانت دارم و درآمد دارم. البته الان زیاد نیست ولی خو سایتش بره بالا درامد شمام زیاد میشه بخصوص که تا همیشه پول ویدیوهای قبلی رو میده.

  7. سروش صالحي

    عالی بود اما ای کاش یه کاری مثل یوتیوب یا تو این مباحث تو ایران بود

    1. آره واقعا کسب درآمد از اینترنت توی ایران هنوز خیلی ضعف ها داره و متاسفانه سرویس های خوب خارجی برای ما ایرانی ها بسته است. لعنت به باعث و بانیش
      اگه ایرانیا میتونستن با سرویس هایی مثل clickbank، یوتیوب، آمازون و ده ها سایت معتبر و مشهور دیگه که درآمد رو به پی پال واریز میکنن درآمد کسب کنن یه عده جوون با استعداد بیکار نمیموندن و درآمد دلاری خوبی بدست می اوردن.

  8. سلام.این که میگی حرام الان همه چیز های ما حلاله که میگی حرام برین به فکر نون باشید که خربزه ابه

  9. دوست عزیز سلام یک سوال ازت دارم تو رو خدا اگه میشه یک جواب دقیق بده من الان چند روزه که دارم زبان فرانسه میخونم و میخوام دو تا سایت تو موضوعات مختلف به این زبان داشته باشم و بتونم ازش درامد زایی کنم گوگل ادسنس که ظاهرا بهترین نوع درامدزایی هست تو ایران قابل استفاده نیست میخواستم بپرسم میشه از طریق سایتهای جایگزین یک درامد مثلا هزار دلاری داشت چه قدر باید سایتت بازدید کننده داشته باشه تا به این هدف برسی؟ اصلا ارزش وقت گذاشتن داره؟ چون وب فارسی که با این وضع پول ملی متلاشی شده هستش. تو رو خدا اگه امکان داره کمک کنین

    1. دوست عزیز در مورد درآمدزایی از راه گوگل ادسنس تجربه ای ندارم
      ولی نمیشه گفت با چقد ترافیک میشه به این درآمد رسید
      چون به میزان زیادی بستگی به موضوع سایت، نوع ترافیک و کاربران سایت داره
      ارزش وقت گذاشتن داره ولی کار زمانبری هست و طول میکشه، مخصوصا اینکه رقابت در این زمینه بسیار زیاده

  10. سلام داداش شماحساب خارجی هم دارید گوگل ادسنس به حساب خارجی پرداختی داره وشما ان رابه ریال تبدیل کنید

  11. سلام دوست عزیزم . ممنونم بابت این همه زحماتی که کشیدید و و این مطالب رو نوشتید .
    ممنون میشم اگه یه سری به ویدئو های انگیزشی من در آپارات بزنید . فقط کافیه اسم من رو در کروم سرچ کنید
    سید محمد هادی پرپینچی . امیدوارم براتون کارامد باشه . ممنونم از تمام دوستای خوبم مثل شما . یاعلی

  12. امیر شریفی

    کسب درآمد از اینستاگرام سایت پولیران عالیه. من توی هفته اول تونستم ۴۰۰هزار تومن سود کنم.

  13. کسب درآمد اینترنتی

    کسب درآمد اینترنتی و راههای کسب درآمد که اینجا معرفی نمودید. بسیار بسیار عالی بوده و به همه خوانندگان توصیه می کنیم یکی از این روشهای کسب درآمد را انتخاب کرده و با جدیت برای پول درآوردن اقدام نمایند.

  14. سلام ممنون از مطلب خوبی که قرار دادید، منم یه سایت به نام ” خدمات یاب” میشناسم که از طریق دورکاری میشه کسب درآمد کرد.امکانش هست بررسیش کنید؟

  15. کسب درآمد اینترنتی و راههای کسب درآمد که اینجا معرفی نمودید. بسیار بسیار عالی بوده و به همه خوانندگان توصیه می کنیم یکی از این روشهای کسب درآمد را انتخاب کرده و با جدیت برای پول درآوردن اقدام نمایند.

  16. گرافیک و طراحی گرافیک نیازمند سواد بصری
    و حساسیت بصری
    و ذوق و خلاقیت بصری
    و شناخت مهارت های مختلف مربوط به هنر
    و روانشناسی اجتماعی
    و روانشناسی عناصر و کیفیات بصری
    و تفکر خلاق
    و تعقل

    و نرم افزار های مختلف برای سرعت بخشیدن به کار.

    پس با یادگیری فتوشاپ کسی گرافیست نمیشه و با با دیدن چهار تا بنر نمیتونه بنر بیاره و
    اصلا بنر توی رشته گرافیک ساخته نمیشه ؛ ساخت بنر مربوط به صنایع پلیمری میشه
    تو گرافیک ممکنه طراحی صورت بگیره و بعنوان بنر استفاده شه.
    شعور مند تر باشیم.

  17. روشهای خیلی زیادی در بستر اینترنت برای درامد زایی وجود داره که ساده ترین و عین حال پولساز ترین این روشها “فروش اطلاعات” هست
    هر مهارت و استعدادی در اینترنت قابلیت تبدیل شدن به یک بیزینس چند میلیار تومانی رو داره…
    حتی شخصی که تنها مهارتش توانایی غلبه بر یک گناه بود تونست از طریق فروش دستوالعمل غلبه بر اون گناه صدها میلیون تومان درامد اینترنتی کسب بکنه
    فقط کافیه قدمهای خودمون جای پای افراد ماهر بزاریم و فقط با تلاش مستمر ۳ تا ۶ ماه براحتی میتونیم به موفقیت ممالی برسیم
    سپاس فراوان

  18. رامین جمالی01

    سلام من یک فری لنسر هستم freelancer.comو ماهیانه در امد خوبی از این سایت داشته ام خیلی از دوستان می پرسن که راه در امد زایی چجوریه ..می تونید یه سرچ بزنید و متوجه شوید ..پیشنهاد می کنم به دوستانی که مهارت می تونند توی این سایت فعالیت کنند و در امدشون هم از طریق یکی از صرافی ها نقد کنند من خودم با صرافی trapay.ir همکاری می کنم و از عملکردش هم راضی هستم …یک حساب بین المللی هم می تونید از طریق همین سایت افتتاح کنید و در امد خودتون را انتقال بدید … امید وارم بتونید از این سایت در امد خوبی داشته باشید

  19. سلام سوالم این بود که در سایت های کسب درآمد کلیک سنس ونظرسنجی ها می خواهم ثبت نام کنم از چندین سایت وی پی اس هم خریدم ولی بلاک شدم و درسایت هایی هم تونستم ثبت نام کنم موقع کلیک بر روی آفرها ارور میداد یا صفحه سفید میشد بزگترین مشکل سرویس های تشخیص وی پی ان مثل iphub است که وی پی ان و پی پی اس راتشخیص میده وموقعی که برای تست به سایت iphub میری مینویسه هاست بد آی پی چون وی پی اس ها اینترنتش از سرور است وهاسته بنظرم تنها راه وی پی اسی است که اینترنتش از ای دی اس ال همون کشور باشه خوب از کجا گیر بیارم لطفا اگر سایت تجربه ای دارید برام بنویسید وی پان رو هم با آ پی اختصاصی باید تست کنم که احتمال تشخیصش زیاده منتظر پاسختونم

  20. نیما ضیغمی

    سلام بنده از گزینه 6 کسب درآمد دارم و در سایت coinpot روزی 1-2 دلار استخراج میکنم.
    خوبیش اینه اینه که تو این سایت غیر از بیت کوین 4 تا ارز دیجیتال دیگه رو هم میتونید استخراج کنید .

  21. سلام به دوستان با عشق و محبت خودم و همچنین داداش گلمون آقای نویسنده این مطلب سایت. سایت خوبی دارین
    مطالب خوبی ارائه میدهید
    قطعا هنوز جای کار داره برای پیشرفت سایتتون، و از اونجایی که عادت ندارم منفی نگر باشم، همیشه سعی کردم به دیگران انرژی مثبت بدم، امیدوارم روز به روز موفق تر بشوید در کارتون
    دوستان این روش های سایت های کلیکی و غیره….. اینا رو دنبالش نرید و الکی وقتتون رو هدر ندهید که چیزی ازش در نمیاد
    دوستان اگر کسی کتاب و دوره ای. در مورد استارت کار اینترنتی خواست بیاد تلگرامم تا راهنمایش کنم چکار کنه
    آیدی تلگرامم با اجازه صاحب سایت :***
    دمتون گرم خداقوتتون بده

  22. اون چیزی که از خود پول و مقدارش مهمتره اینه که از چه راهی اون پول رو بدست میاری. چون مال حلال و حرام خیلی تو زندگی انسان تاثیر داره، در کل ارزششو نداره که مال حرام وارد زندگیت کنی

  23. متن بسیار عالی و دقیق
    امیدوارم از این مقالات باز ها در این سایت ببینم

  24. سلام!! رفیق ! واقعا ازت ممنونم اینهمه اطلاعات مفید و با ارزش واقعا دمت گرم ، من اکثرا با این تیترها اشناییت داشتم ولی اینجوری مفید و مختصر بیان کردن همشون کنار هم واقعا ایول داره،، یعنی هرکی که با دقت و علاقه و حوصله مطالب رو بخونه بدون شک چیزی که میخواد رو پیدا میکنه. بازم‌ ممنون دوست دارم هموطن با عشق

  25. سلام خیلی مفید بودن ممنون.
    سوالی داشتم درمورد اپلود و دانلود
    اگر فایلی یا ویدیوی رو از وبلاگ دانلود کنند برای هر حجم دانلود شده چقدر جساب میشه چقد درامد میشه
    اگ میشه بگید ب ازای هر یک گیگ دانلود از سایتم چقدر میتونم درامد داشته باشم؟بعد یه سوالی دیگ ایا دانلود مستقیم از سایتم و دانلود از uploadboyفرقی داره منظور سود درامدش چطوره میشه مستقیم از سایت خودم یا uploadboy

  26. چند سال پیش روی ارزرمزها سرمایه گذاری میکردید الان همتون انقدر پول داشتید که فقط بازی آنلاین میکردید…!

  27. سلام .تشکرمیکنم از مطالب مفیدتون..از همینجا میخاستم به دوستانیکه تو سایتهای مختلف دنبال پکیج کسب وکار اینترنتی هستند..بگم همین مطالب رو تو پکیج ها نوشتن..مگه اینکه واقعا محصولی برای فروش داشته باشید..اونوقت اون بسته ها میتونن شما رو برای ساختن سایت و…راهنمایی کنن..وگرنه الکی پولتون رو هدر ندید و رو همین مطالب بالا تمرکز کنید.

  28. هیچکدام از روشهای درامدزایی اینترنت، درامد قابل توجه و خوب نداره. جز سایتهای فروش که اونم سرمایه میخواد

  29. یکی دیگه از روش های کسب درامد اینترنتی که امروزه شکل گرفته و به تازگی هم تو ایران نمونه هاش روی کار امدن. بنگاه های خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ هستند. که صاحبای سایت ها میتونن برای کسب درامد از سایت های خودشون توی این بنگاه ها ثبت نام کنند و بک لینک و رپورتاژ بفروشن. مثلا نمونه ایرانی این کار سایت لینکیار https://linkyar.com/ که خیلی خوب داره کار میکنه واقعا

  30. سلام من ساکن آمریکا هستم و قصد دارم در سایت های علی اکسپرس ، بنگوود و… افیلیت مارکتینگ انجام بدم و چون فیلتر هستش از فیلر شکن با آی پی ثابت آمریکا استفاده میکنم
    همچنین برای افتتاح حساب پی پال از سایت ایران پی استفاده میکنم.
    با توجه به مسائل مشکلی برای درامدزایی من پیش نمیاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.